Page 6 - Jaarverslag OLT 2017
P. 6

Zondag 9 juli Lazy Sunday Ti-an-guis
Aantal bezoekers: 117
Ti-an-guis is een wereldmuziekensemble en heeft in korte tijd een mooie plek verovert op de Nederlandse muziekpodia. De vijf leden van Ti-an-guis zijn afkomstig uit Mexico, Griekenland, Spanje en Kroatië. Tianguis betekent letterlijk open markt en is afkomstig uit het Azteekse Rijk; een plaats vol met kleuren, geuren en smaken, waar mensen samen komen. Ti-an-guis identificeert zich met deze term; vijf personen, afkomstig uit verschillende delen van de wereld die zich verenigen om muziek te maken, rijk van kleur, smaak en traditie.
 Vrijdag 14 juli
Groots en meeslepend
Shirma Rouse & ZO! Gospelchoir
Aantal bezoekers: 232
 Shirma Rouse is niet meer weg te denken uit de Nederlandse muziekscene. Haar enorme bereik, soulvolle en rijke stemgeluid maken haar tot één van de meest gevraagde zangeressen van Nederland. ZO! Gospel Choir is het meest gevraagde en populairste koor van Nederland. Samen met de 6-koppige band bliezen ze denkbeeldig het dak eraf van het Openluchttheater. Een avond vol soul, swing, gospel van een ongelooflijke Power-vrouw.

4   5   6   7   8